Hot Posts

6/recent/ticker-posts

VIETJET TAWAR 700, 000 TIKET PROMOSI EMAS


MENGALUKAN musim perjalanan yang paling indah sepanjang tahun ini, Vietjet menawarkan tiga hari promosi yang hebat dari 10 hingga 12 Oktober 2018 semasa jam emas 1.00 petang hingga 3.00 petang dengan 700,000 tiket promosi berharga hanya dari MYR0 (*) di www.vietjetair.com.

Tiket promosi ini boleh digunakan untuk semua laluan antarabangsa ke Kuala Lumpur (Malaysia) / Tokyo, Osaka (Jepun) / Seoul, Busan, Daegu (Korea Selatan) / Hong Kong / Kaohsiung, Taipei, Taichung, Tainan (Taiwan) Phuket, Chiang Mai (Thailand) / Yangon (Myanmar) dan Siem Reap (Kemboja) dengan tempoh penerbangan antara 1 November 2018 hingga 30 Jun 2019.

Sementara itu, 1 November 2018 hingga 30 Mac 2019 adalah tempoh penerbangan laluan domestik Thailand; 8 November 2018 hingga 30 Mac 2019 untuk laluan Hanoi - Osaka (Jepun); 14 Disember 2018 hingga 30 Mac 2019 untuk laluan Ho Chi Minh - Osaka (Jepun); 11 Januari hingga 30 Mac 2019 untuk laluan Hanoi - Tokyo (Narita - Jepun); 1 November 2018 hingga 30 Mac 2019 untuk laluan Hanoi - Taichung (Taiwan); dan 22 Disember 2018 hingga 30 Mac 2019 untuk laluan Phu Quoc - Seoul (Korea Selatan).

Tiket promosi ini boleh didapati melalui saluran jualan semasa jam emas Vietjet dari jam 1.00 petang hingga 3.00 petang setiap hari di www.vietjetair.com (juga serasi dengan telefon pintar di https://m.vietjetair.com) atau https://www.facebook.com / VietjetMalaysia / (hanya klik tab "Tempahan"). 

Pada hujung minggu, Vietjet turut mengambil bahagian dalam Festival Seni Seoul Street 2018 dari 4 hingga 7 Oktober di Sejoung-daero, Jongno-gu, Seoul, Korea Selatan, sebuah festival kebudayaan yang dimulakan pada tahun 2003 yang menarik lebih daripada 1.2 juta pengunjung setiap tahun. 

Pengunjung-pengunjung dapat menikmati aktiviti yang menarik termasuk lukisan karikatur pada belon Vietjet, tarian persembahan khemah kabin Vietjet yang ramah dan menerima hadiah yang indah.

Bertujuan untuk menjadi Syarikat Penerbangan penggua, Vietjet terus membuka banyak laluan baru, menambah lebih banyak pesawat dan melabur dalam teknologi moden, sambil menawarkan lebih banyak produk dan perkhidmatan untuk memenuhi keperluan pelanggan. 

Vietjet telah menjadi syarikat penerbangan perintis, memenangi hati berjuta-juta pelancong berkat promosi, hiburan, terutamanya semasa musim perayaan dan pelbagai cuti sepanjang tahun. Dengan perkhidmatan berkualiti tinggi, kelas tiket yang pelbagai dan tambang udara murah khas, Vietjet menawarkan pengalaman penumpang yang terbang di pesawat baru dengan kerusi yang selesa dan makanan panas yang lazat yang dihidangkan oleh krew kabin berdedikasi dan mesra, dan banyak lagi perkhidmatan tambahan yang menarik.




Mengenai Vietjet:
Vietjet adalah syarikat penerbangan pertama di Vietnam yang mengendalikan penerbangan tambah murah, pesawat moden bagi memberikan pilihan perkhidmatan luas kepada para pelanggan. Di samping pengangkutan udara, Vietjet juga menyediakan perkhidmatan dan barangan konsumer kepada para pelanggan menerusi pelaksanaan teknologi maju E-Dagang. 

Vietjet adalah ahli rasmi Persatuan Pengangkutan Udara Antarabangsa (IATA) dengan Sijil Keselamatan IOSA. Sebagai tambahan kepada “Top 500 Jenama Peneraju di Asia 2016” dan “Jenama Mengrekrut Terbaik di Asia” untuk banyak tahun berturut-turut, Vietjet juga berbangga menerima anugerah Penerbangan Tambang Murah Terbaik Asia oleh TTG Travel Award pada 2015. 

Selain itu, Vietjet juga menerima anugerah Top 3 Fanpage Paling Pantas Pertumbuhan oleh Socialbakers.

Pada masa ini, Vietjet mengendalikan 60 pesawat A320, A321 dengan lebih daripada 385 penerbangan sehari, membawa lebih daripada 60 juta penumpang setakat ini, dengan 95 laluan meliputi destinasi di Vietnam selain destinasi antarabangsa seperti Jepun, Hong Kong, Singapura, Korea, Taiwan, China, Thailand, Myanmar, Malaysia, Kemboja, dan lain-lain.                                                                                                                                       
Vietjet merancang untuk meluaskan rangkaian di rantau Asia Pasifik dan terus meluaskan rangkaian serantaunya. Baru-baru ini, Vietjet memeterai perjanjian untuk membeli pesawat baharu, moden dari pengeluar pesawat utama dunia.


[KREDIT: Vietjetair]

Post a Comment

0 Comments