Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Enam finalis bersaing hebat, penentuan juara Bintang RTM 2024, Sabtu ini


SETELAH beberapa minggu berusaha keras memberikan yang terbaik dalam persembahan di pentas Bintang RTM 2024 (BRTM 2024), enam finalis bakal merebut gelaran juara pada Sabtu ini.

Pentas akhir yang berlangsung di Auditorium Seri Angkasa, Angkasapuri Kota Media itu akan menyaksikan keupayaan Roxy Ixzy, Eylia Guntabid, Dhania, Hady Huv, Feka dan Joy untuk menampilkan persembahan terbaik mereka untuk bergelar juara.

Barisan peserta akan diadili juri profesional yang terdiri daripada, Datuk Syafinaz Selamat dan komposer LY selaku juri tetap, manakal Ernie Zakri serta Aina Abdul sebagai juri jemputan.

Tidak hanya itu, pentas akhir itu juga akan dimeriahkan dengan persembahan bintang-bintang terkenal yang bakatnya pernah didungkil daripada program terbitan RTM seperti Liza Hanim, Fauziah Latiff, Amir Sofarz dan lain-lain. 



BRTM 2024 dihoskan oleh Awal Ashaari dan disiarkan secara langsung jam 9 malam di TV2, selain boleh distrim secara dalam talian melalui RTMKlik (rtmklik.rtm.gov.my).

Program berprestij yang kali terakhir diadakan pada 2018 itu bukan hanya pertandingan nyanyian tetapi pentas untuk melahirkan lagenda. - 7KLIK



[FOTO: RTM - Terima kasih Nurul Fariza]

Post a Comment

0 Comments