Hot Posts

6/recent/ticker-posts

ALIF SATAR AND THE LOCOS KONGSI LAGU RAYA


SETELAH dua tahun berturut-turut menghasilkan cover lagu untuk bulan ramadan bersama-sama kumpulan Raihan, Alif Satar dan ahli kumpulan muziknya The Locos mencipta sebuah lagu raya yang berjudul Lagu Raya.

Alif Satar and The Locos bersama-sama Panji Sakti yang sudah sinomin mencipta lagu-lagu Alif sebelum ini seperti Lelaki Seperti Aku dan Jangan Nakal.

Mesej Lagu Raya iaitu Rindu Balik Kampung adalah untuk menghiburkan hati semua warga kota yang tidak dapat pulang ke kampung untuk berhari raya.

Muzik Video Lagu Raya ini di taja sepenuhnya oleh Petron Malaysia. Dihasilkan selama satu hari pengambaran di Stesen Petron Aman Putri Sg Buloh.

Jalan cerita MV ini mengisahkan Alif ingin pulang ke kampung bersama-sama ahli kumpulannya dan singgah di Stesen Minyak Petron untuk mengisi minyak.

Pelbagai keistimewaan disediakan di Stesen Minyak Petron iaitu Petron menawarkan penukaran barang seperti minyak masak dan beras dengan menggunakan mata ganjaran Kad Petron Miles (Program 'Red Hot Special Raya').

Pengguna juga boleh mendermakan mata ganjaran Kad Petron Miles (Program Derma Mata Ganjaran Petron Miles). Disamping itu, terdapat pelekat ikon untuk aplikasi Whatsapp. Dan jangan lupa, di setiap hari Ahad, pekerja stesen akan menolong pengguna untuk mengisi pam angin tayar.

Apa yang menariknyna, stesen Minyak Petron terkenal dengan tandas yang bersih. #JomSinggahPetron!

Buat pertama kalinya juga Petron dan Alif Satar and The Locos bekerjasama dalam kempen sempena Hari Raya. Alif memilih Petron kerana lirik dan lagu bertepatan dengan 'Tagline' Petron 'FuelHappy with Petron'.

Post a Comment

0 Comments