Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Terokai Vietnam, 2 juta tiket promosi Vietjet


BAGI meraikan musim cuti akhir tahun yang akan datang, Vietjet menawarkan dua juta tiket promosi yang berharga daripada MYR0 (*) sahaja. Promis berlangsung selama tiga hari sahaja dari 24-26 Oktober 2018, tiket promosi ini dapat digunakan untuk semua laluan domestik Vietjet bagi perjalanan yang bermula dari 15 November 2018 hingga 30 Mac 2019.

Tiket promosi ini boleh ditempah semasa jam emas Vietjet dari jam 1.00 petang hingga 3.00 petang melalui www.vietjetair.com (juga bersesuaian dengan telefon pintar di https://m.vietjetair.com) atau www.facebook.com/vietjetvietnam (klik sahaja "Tempahan" tab).

Sejak permulaan perkhidmatan penerbangannya pada tahun 2011, Vietjet kini mengendalikan rangkaian yang meluas di seluruh Vietnam dan Asia. Sebagai syarikat penerbangan domestik yang terbesar di Vietnam, Vietjet menawarkan 38 laluan domestik ke 17 destinasi di Vietnam termasuk destinasi popular seperti Ho Chi Minh City, Hanoi dan Nha Trang, serta tempat-tempat yang kurang dikunjungi seperti Buon Ma Thuot, Hai Phong, Hue dan Quy Nhon .

Pada percutian ini, perluaskan perjalanan anda dan mempertimbangkan untuk meneroka beberapa destinasi Vietnam yang kurang dikenali untuk pengalaman yang benar-benar unik. Dari menghirup kopi aromatik di Buon Ma Thuot ke aktiviti berbasikal melalui kota Hue Imperial, atau menyerap matahari di bandar tepi pantai Quy Nhon, permata-permata tersembunyi ini  menawarkan keaslian Vietnam, kedamaian dan pengembaraan! 

Bertujuan untuk menjadi syarikat penerbangan pengguna, Vietjet telah terus membuka banyak laluan baru, meningkatkan armada pesawatnya, dan melabur dalam teknologi moden, sambil menawarkan lebih banyak produk dan perkhidmatan untuk memenuhi semua tuntutan pelanggan.

Vietjet telah menjadi syarikat penerbangan perintis, memenangi hati berjuta-juta penumpang berkat promosi dan hiburan yang menarik, terutamanya semasa musim perayaan. Dengan perkhidmatan berkualiti tinggi, kelas tiket yang pelbagai dan tambang yang berpatutan, Vietjet menawarkan pengalaman terbang di pesawat baru dengan kerusi yang selesa dan makanan panas yang lazat yang dihidangkan oleh krew kabin yang indah, berdedikasi dan mesra, dan banyak lagi perkhidmatan tambahan yang menarik.


Mengenai Vietjet
Vietjet adalah syarikat penerbangan pertama di Vietnam yang beroperasi sebagai syarikat penerbangan baru yang menawarkan tiket penjimatan fleksibel dan pelbagai perkhidmatan untuk memenuhi tuntutan pelanggan. 

Ia bukan sahaja menyediakan perkhidmatan pengangkutan tetapi juga menggunakan teknologi e-dagang terkini untuk menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan kepada pengguna. Vietjet adalah ahli sepenuhnya Persatuan Pengangkutan Udara Antarabangsa (IATA) dengan sijil Audit Keselamatan Operasi IATA (IOSA).

Syarikat penerbangan ini juga dinamakan sebagai salah satu daripada 'Top 500 Jenama Peneraju di Asia 2016' oleh syarikat penyelidikan pemasaran global Nielsen, 'Syarikat Penerbangan Kos Rendah Asia Terbaik' di Anugerah Pelancongan TTG 2015 yang mengumpulkan undian daripada pelancong, agensi pelancongan dan pengendali pelancongan di seluruh Asia.

Tidak ketinggalan pengiktirafan sebagai Syarikat Penerbangan Kos Rendah Terbaik 2018 oleh AirlineRatings.com – laman web keselamatan dan penarafan produk di dunia. Syarikat penerbangan ini telah disenaraikan di antara 50 syarikat penerbangan terbaik di dunia untuk pembiayaan dan operasi yang sihat oleh Journal Airfinance pada 2018.

Pada masa ini, Vietjet mengendalikan 60 pesawat A320, A321 dengan lebih dari 385 penerbangan setiap hari, membawa lebih daripada 65 juta penumpang setakat ini, dengan 101 laluan meliputi destinasi di seluruh Vietnam dan destinasi antarabangsa seperti Jepun, Hong Kong, Singapura, Korea Selatan, Taiwan, tanah besar China, Thailand, Myanmar, Malaysia dan Kemboja.

Syarikat penerbangan itu mempunyai rancangan untuk memperluaskan rangkaian penerbangannya di rantau Asia Pasifik dan telah menandatangani kontrak untuk membeli pesawat generasi baru dari pengeluar pesawat global yang berprestij.


[KREDIT: Vietjetair.com]

Post a Comment

0 Comments