Hot Posts

6/recent/ticker-posts

RATU SLIMMING JELLY, BANTU DAPATKAN BENTUK BADAN IDAMAN


DIASASKAN pengusaha wanita terkenal, Datin Amyera zainal, Ratu Slimming Jelly by Amyera Beauty merupakan antara produk terbaik tempatan.

Dihasilkan dari bahan terpilih dan selamat, produk ini akan membantu mereka untuk mendapatkan bentuk badan idaman tanpa kesan yang memudaratkan.

Selain seorag ahli perniagaan, Amyera juga adalah ibu dan isteri. Melalui rutin harian dengan tanggungjawab yang berbeza dia tahu akan kepayahan yang dialami wanita di luar sana untuk kelihatan sihat dan cantik.

Mahu berkongsi kelebihan Ratu Slimming Jelly bersama, dia yakin produk ini akan memudahkan mereka yang mahu tampil berbeza.

Antara kelebihan produk ini, ia didatangkan dalam bentuk jelly yang mudah untuk dibawa ke mana-mana. Selain sedap dan mudah dimakan, pengguna Ratu Slimming Jelly juga boleh melihat sendiri keberkesanan produk ini dalam waktu seminggu tempoh penggunaan.

Malah, produk ini juga menggunakan bahan-bahan organik serta buah-buahn terpilih. Antaranya adalah buah mangga Afrika.

Sementara itu, Ratu Slimming Jelly juga sesuai untuk golongan wanita dan lelaki di semua peringkat umur. Malah bagi ibu yang sedang menyusu juga, produk ini menjanjikan kelebihan sebagai milik booster.

Menjalani proses yang cukup teliti dalam proses pembuatannya, produk ini juga dijamin menggunakan bahan-bahan dari produk yang berkualiti dalam memastikan keberkesananannya.

Didatangkan dalam bekas yang mudah disimpan, harga untuk Ratu Slimming Jelly adalah RM69.00. Bagi mereka yang berminat, Ratu Slimming Jelly juga boleh didapati menerusi ejen sah di seluruh Malaysia, termasuk Brunei dan Singapura.

Untuk pertanyaan lanjut, pengguna boleh ke ibu pejabat Ratu Slimming Jelly.

Post a Comment

0 Comments