1 Jul 2020

AKHIRNYA... LAUDYA CYNTHIA BELLA AKUI SUDAH BERPISAH DENGAN ENGKU EM...



PELAKON kelahiran Indonesia, Laudya Cynthia Bella akhirnya mengesahkan rumah tangganya bersama Engku Emran Engku Zainal Abidin, 45, telah pun berakhir, sekali gus menjawab teka teki mengenai status perkahwinan mereka yang menjadi bualan hangat sebelum ini.

Menurut Laudya Cynthia Bella atau lebih dikenali sebagai Bella, 32, penceraian tersebut dibuat atas persetujuan kedua-dua pihak dan dilakukan dengan cara yang baik.


"Berkait dengan pemberitaan saat ini tentang rumah tangga saya, saya inigin menjelaskan bahawa kami berdua sudah sama-sama sepakat untuk berpisah secara baik-baik.

"Sudah berbagai upaya yang kami lakukan dan ini adalah takdir Allah SWT. Rumah tangga kami hanya sampai di sini dan sudah segala proses kami juga lalui dan saat ini semuanya sudah selesai.

"Dua tahun beliau menjadi suami saya, banyak sekali kebaikan, hikmah dan pembelajaran yang saya dapat. Insya-ALLAH hikmah, pembelajaran, semua yang saya dapat ini bisa saya jadikan bekal, bisa saya simpan untuk saya bisa menjadi wanita yang insya-ALLAH bisa jauh lebih baik lagi,"ujarnya tenang.

Tambah Bella, dia berharap agar penjelasan tersebut dapat menjawab segala pertanyaan orang ramai sebelum ini.


"Saya harap mudah-mudahan dengan adanya penjelasan saya saat ini bisa menjawab semua pertanyaan daripada teman-teman media.

"Saya mohon maaf kalau ada kata-kata atau sikap saya yang kurang menyenangkan. Saya perlukan sokongan dari teman-teman semua dan mohon doakan saya," katanya.


Bella dan Engku Emran melangsungkan pernikahan di Kuala Lumpur pada 8 September 2017 dan kemudiannya membuat keputusan untuk menetap di Malaysia bersama suami. Menerusi perkahwinan itu, mereka tidak dikurniakan cahaya mata.


[KREDIT VIDEO: !nsertlive.com]

Tiada ulasan:

Catat Komen